Visar inlägg med etikett Sport. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sport. Visa alla inlägg

16 december 2012

Sport...






...fritid och lek är veckan triss i Fototriss!

Jag är nog en av dem som är mest ointresserade av sport! Visst har jag väl fastnat vid TV:n och sett curling, skidskytte, friidrott mm men jag blir inte ledsen om jag missar och jag planerar inte min fritid runt ikring det!
Har inte varit så sportig av mig i min ungdom heller men tyckte om volleyboll och basket i skolan t ex. 
Jag har sprungit, åkt skidor, spelat badminton och simmat på min fritid och nuförtiden blir det mest promenader. Planerar att börja simma igen...

Här är min tolkning av Sport! 
1. Paddling är väl en sport men kanske inte med kanoter?! Vi gillar att paddla lugnt och stilla i en sjö eller något vattendrag! 
2. Barnen har testat på downhill och tycker det är kul, speciellt sonen. Själv är jag lite för rädd för att kasta mig ut så där, står hellre nedanför och tittar på (eller blundar)!
3. Fiske, ett intresse som mer eller mindre (hos mig) finns i familjen. En rogivande sysselsättning på fritiden!

Fler tolkningar -----> Klick!