05 mars 2018

Inte helt fel!

Skulpturer på ett hotell, Bali


  • Har du ofta känt att det är något ”fel” på dig?
Vet inte vad jag ska svara på den frågan mer än att jag faktiskt har sagt det vid flera tillfällen, att det är mig det är fel på...

Tar mig igenom punkterna för högkänslighet. Den här gången behöver jag inte gå in på detaljer, vet egentligen inte vad det skulle kunna vara...

Måndag och veckan känns lite soft då jag bara har två arbetsdagar inprickat (så här långt iaf)! Dagen började bra med en uppfriskande promenad i ett soligt vinterlandskap! Var är våren?
Min plan var att få lite mer ordning i mitt arbetsrum och jag ställde upp böcker om konst och mode på en hylla. Det var vad jag orkade...förutom att tvättmaskinen har gått varm.

Värme börjar vi längta efter och nu börjar det bli dags att planera semestern. Det blir en tidig semester i år och vi funderar på att ta en tur med bilen! Kul att börja planera så man har något att se fram emot! Nu ska vi planera två turer, en till Norrland och en till södra Europa...vädret får styra lite!

Nu är det kväll och jag börjar tänka på morgondagen och hoppas på att mer energi kommer att infinna sig!

Inga kommentarer: