22 juli 2015

Semesterstängt



3 kommentarer:

  1. Ja semesterstängt har det ju varit hos dig i tre veckor redan så...

    Ha det så härligt i Turkiet, för det är väl dit ni reser igen. Hoppas iaf att du blir lite mera regelbundet därifrån, men håller på att ge upp hoppet;-)

    Enjoy!

    SvaraRadera
  2. När kommer du tbx, saknar dina inlägg.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)