Ja semesterstängt har det ju varit hos dig i tre veckor redan så...Ha det så härligt i Turkiet, för det är väl dit ni reser igen. Hoppas iaf att du blir lite mera regelbundet därifrån, men håller på att ge upp hoppet;-)Enjoy!
Trevlig semester.
När kommer du tbx, saknar dina inlägg.
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Ja semesterstängt har det ju varit hos dig i tre veckor redan så...
SvaraRaderaHa det så härligt i Turkiet, för det är väl dit ni reser igen. Hoppas iaf att du blir lite mera regelbundet därifrån, men håller på att ge upp hoppet;-)
Enjoy!
Trevlig semester.
SvaraRaderaNär kommer du tbx, saknar dina inlägg.
SvaraRadera