Tja periodaren!Den där söta sonen ska firas såklart! Men nyfiken som jag är undrar jag som han ser ut idag;-)Stort Grattis till sonen!
Men så söt.
Så fin bild !!!Grattis till din 20-åring Hoppas ni får en underbar helg Kramisar
Tiden går, otroligt nog :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Tja periodaren!
SvaraRaderaDen där söta sonen ska firas såklart! Men nyfiken som jag är undrar jag som han ser ut idag;-)
Stort Grattis till sonen!
Men så söt.
SvaraRaderaSå fin bild !!!
SvaraRaderaGrattis till din 20-åring
Hoppas ni får en underbar helg
Kramisar
Tiden går, otroligt nog :)
SvaraRadera