24 juni 2015

Kan inte förstå...


...att det gått 20 år!!!

Idag har vi firat sonen lite grann
med panerad lövbiff och jordgubbstårta

Farmor och farfar kom över, det gick ju an,
på söndag kan vi resten av släkten vänta



4 kommentarer:

  1. Tja periodaren!

    Den där söta sonen ska firas såklart! Men nyfiken som jag är undrar jag som han ser ut idag;-)

    Stort Grattis till sonen!

    SvaraRadera
  2. Så fin bild !!!
    Grattis till din 20-åring
    Hoppas ni får en underbar helg
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Tiden går, otroligt nog :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)