23 maj 2015

Friends


Taken with my S4





9 kommentarer:

  1. Great shot. I love the casual attitudes, and the way they are all interacting.

    SvaraRadera
  2. Vacker Bild älskar svart/vita foton !!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. What a nice place to take a rest. Lovely view.

    SvaraRadera
  4. Gillar också bilden - så naturligt på något sätt. Den gör sig bra i svart/vitt också.

    SvaraRadera
  5. Wonderful scenery and very well captured!

    SvaraRadera
  6. Looks like a an enjoyable place for just hanging out.. great slice of life photo.

    SvaraRadera
  7. Love this shot. Wonderful view to enjoy with good friends.
    Thanks for dropping by.

    SvaraRadera
  8. Fin stemning i dette bildet; leder tankene til midtsommer og glade, lyse netter.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)