25 maj 2015

Börja om från början!



Olea europaea


Ibland rensar jag i min lista (bloggar jag följer) när det har gått över 6 månader sedan senaste inlägget och jag brukar lägga till någon ny! Så var fallet nu på morgonen också...
...men jag råkade radera alla i min lista! Vet faktiskt inte hur det gick till!? Det är bara att börja om från början...



8 kommentarer:

  1. Aj då...! Fina bilder på början av nå't stort blev det i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. lovely macro
    have a good week

    much love...

    SvaraRadera
  3. Ooooops! Snacka om ofrivillig sysselsättningsterapi!

    SvaraRadera
  4. Ahh, beautiful beginnings!

    SvaraRadera
  5. I have to smile when I see little bits like this trying to survive in the big world. Your photos are so full of hope!

    SvaraRadera
  6. Thanks so much for sharing the love up-close with I Heart Macro ♥

    SvaraRadera
  7. Och jag tänkte också börja om, men inte riktigt på samma sätt. Jag har varit ganska tyst på bloggfronten i några år, men tänker nu försöka ta tag i det igen. Har startat en ny blogg ikväll. Får se vart det leder. Vi "känner" varandra sedan jag bloggat tidigare och nu via fb. Anna F i Jämtland här. :) Ska försöka återgå till att läsa andras bloggar också, som din. :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)