Japp, det gör den. Jag med;-)
Först får det gärna bli lite vår. Typ som i förrgår! :)
Vilken läcker säng! Kan tänka mig att den trivs om sommaren!!
Äntligen är vintern slut och vi går mot varmare tider, så man kan sova utomhus!?
Men vilken underbar säng !!!Jag kan tänka mig den i en pergula med massa kuddar och filtar ;) eller ha den med massa blommor över …Kram Sanna
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Japp, det gör den. Jag med;-)
SvaraRaderaFörst får det gärna bli lite vår. Typ som i förrgår! :)
SvaraRaderaVilken läcker säng! Kan tänka mig att den trivs om sommaren!!
SvaraRaderaÄntligen är vintern slut och vi går mot varmare tider, så man kan sova utomhus!?
SvaraRaderaMen vilken underbar säng !!!
SvaraRaderaJag kan tänka mig den i en pergula med massa kuddar och filtar ;) eller ha den med massa blommor över …
Kram Sanna