12 april 2015

Skyltsöndag: 48 R 7217



Veckorna går så fort nu och idag har också vinden virvlat fram med väldig fart! J har övningskört tre gånger med mig och det går riktigt bra (där tar vi det lite lugnare)!

Här en skyltplacering som är lite förbryllande - har någon kört mellan palmerna och registreringsskylten blivit kvar!?:)

Här är mitt bidrag, BP!



4 kommentarer:

  1. Tack Kicki för det skyltbidraget! Älskar det. Kompositionen av bilden är suverän och väcker så himla många tankar om hur registreringsskyten kunnat hamna just där i Turkiet - någonstans...

    Stort tack för länken:-)

    SvaraRadera
  2. En tydlig skylt, men hur har den hamnat där?!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, ja det kan man verkligen fråga sig - kanske en väldigt smal bil :0)?

    Ha det gott!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tur kameran är med överallt och många bra och roliga bilder hittar man där nere :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)