Veckorna går så fort nu och idag har också vinden virvlat fram med väldig fart! J har övningskört tre gånger med mig och det går riktigt bra (där tar vi det lite lugnare)!
Här en skyltplacering som är lite förbryllande - har någon kört mellan palmerna och registreringsskylten blivit kvar!?:)
Här är mitt bidrag, BP!
Tack Kicki för det skyltbidraget! Älskar det. Kompositionen av bilden är suverän och väcker så himla många tankar om hur registreringsskyten kunnat hamna just där i Turkiet - någonstans...
SvaraRaderaStort tack för länken:-)
En tydlig skylt, men hur har den hamnat där?!
SvaraRaderaHahahaha, ja det kan man verkligen fråga sig - kanske en väldigt smal bil :0)?
SvaraRaderaHa det gott!
Kram
Tur kameran är med överallt och många bra och roliga bilder hittar man där nere :)
SvaraRadera