Vägen in till skogen där vildsvinen håller till!
Bilen fick stå idag då febern kom och hälsade på!
Tur att det kom lite snö så jag fick ett täcke att dra över mig!;)
Det var som vanligt grått,
en helt vanlig syn nu för tiden,
men gick ändå ut och fotade på morgonen!
Solen kom fram lite senare...
Det var som vanligt grått,
en helt vanlig syn nu för tiden,
men gick ändå ut och fotade på morgonen!
Solen kom fram lite senare...
Kul att Fototriss är igång...
och jag är med här...
och på Insta!!
Vill du se hur det ser ut i andra delar av landet eller världen?
Vackert vintrigt, det spelar inte någon roll att det är grått när det även är vitt!
SvaraRaderaIskalla men väldigt vackra bilder från vardagens verklighet !
SvaraRaderaBra med täcke när man är febrig!!
SvaraRaderaKrya på dig :-)
Vackert, riktigt vackert att titta på på skärmen. Men personligen är jag otroligt glad för att det nästan är barmark här...
SvaraRaderaTror jag föredrar min vårlika omgivning!
SvaraRaderaVisst är det vackert - men, men, men... ;)
SvaraRaderaBerit E
Vackra bilder
SvaraRaderaFinfint trissat och vad mycket snö. Ja vårt land är långt och då blir det allt från snöfritt till mycket. Varierad och fin triss. Ett svalt täcke du fick.
SvaraRaderaFint med snö. Den lyser ju upp rätt bra - även en mulen dag!
SvaraRaderaMen feber är inte kul! Krya på dig!
Mycket härliga bilder du bjuder på, den med sadeln/bilen riktig kul :) Tryggt så här mitt i eldningssäsången att veta att ni har frächa grejor :) Hur många kw är eran panna på? Denna är på 12000 kw ;)
SvaraRaderaSå vackra bilder på snön! Och så trevligt att jag hittade hit via Konst eller konstigts blogg!
SvaraRaderaDet ser lite slaskigt ut så ta en bok eller sätt dig framför datorn och lek med dina bilder.
SvaraRaderaKrya på dig
Eivor
Massor av snö fick vi även i gbg igår! Vackert :)
SvaraRadera