Jag och min dotter ska oxå vara väldigt lika. Och syrrans yngsta pojk... De som sett mig som liten kände direkt igen vilken familj de cå kom ifrån när de var små. Älskar din fina klänning på den andra bilden, och den tredje får mig att tänka på hur hårtorkarna såg ut förr. Min mamma hade en sådan som spändes fast på en stol...
Trevliga delar utav dej :-) Och nog är din fina dotter lik dej!
SvaraRaderaOsminkat och utan filter - det tycker jag är jättefint!. :)
SvaraRaderaHärliga bilder, gillar din klänning så underbar!
SvaraRaderaBåde snygg och rolig triss! Trevligt att få se både dig och din dotter!
SvaraRaderaFin triss! Visst är ni lika. Jag är nästan alltid osminkad, skönt att bara vara som man är :)
SvaraRaderaTycker om dig osminkad och utan filter :-)
SvaraRaderaDet stämmer. Ni är lika - din dotter, du och Shrek. ;)
SvaraRaderaJag och min dotter ska oxå vara väldigt lika. Och syrrans yngsta pojk... De som sett mig som liten kände direkt igen vilken familj de cå kom ifrån när de var små. Älskar din fina klänning på den andra bilden, och den tredje får mig att tänka på hur hårtorkarna såg ut förr. Min mamma hade en sådan som spändes fast på en stol...
SvaraRadera