Syrran och jag blev alldeles till oss när vi såg det här spindelnätet (ja Anna, du såg det först)...klick-klickedi-klick! Små, små regndroppar som små pärlor på en tråd! Inte så skräckfyllt kanske...men om spindeln hade kommit fram!!?
Fler fönster-----
Klick!
Vilken bild !! Mer vackert än skräckfyllt hos dig!! Synd att spindeln inte visade sig ;-)
SvaraRaderaVilket smakfullt bidrag.
SvaraRaderaJag hade gärna sett spindeln i nätet!
Med spindel lika med skräckfyllt, utan spindel lika med vackert. Men okej då... ;0P
SvaraRaderaSnyggt plåtat...och visst kan an föreställa sig det ganska skräckfyllt om spindeln varit framme!
SvaraRaderaVilken bild! Helt underbart foto. Men jag håller med dig - den hade absolut inte varit lika rolig med en spindel mitt i om man säger så;-)
SvaraRaderaTycker det är vackert, men det är inte så roligt att få spindelnät i ansiktet. ;-)
SvaraRaderaVackert nät! Så skickliga - och snabba - de är! Jag är inte så rädd för spindlar men känner en hel del som skulle tycka att fönstret är riktigt skräckfyllt.
SvaraRaderaFräck bild och tänk vilket naturens underverk ett spindelnät är.
SvaraRaderaJa just de jag såg de först :)
SvaraRaderaKram
Den är vacker ju... men tanken på att hen dyker upp helt plötsligt får håret att resa sig. ;)
SvaraRadera