Dimman lägger sig ner mot marken. Tjusigt s/v foto!
Herlig komponert bilde som er perfekt i B&W!
Den bilden var helt underbar!!!!
Lovely, peaceful scene. Beautiful!
Very lovely photo with a mystical touch!
Vackert! Lite Sherlock över den bilden eller Robin Hood eller Avalon:-)
Beautiful, misty landscape!
Dimma i morse me när jag åkte hem från jobbet :)Fin bild!Kramis
Nice composition, and a well-captured atmosphere.
Dette var nydelig, skodden bare ligger lavt over marka.Lekkert :)
Sååå himla vacker bild.
Ljuvlig bild. Kramisar Tina
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Dimman lägger sig ner mot marken. Tjusigt s/v foto!
SvaraRaderaHerlig komponert bilde som er perfekt i B&W!
SvaraRaderaDen bilden var helt underbar!!!!
SvaraRaderaLovely, peaceful scene. Beautiful!
SvaraRaderaVery lovely photo with a mystical touch!
SvaraRaderaVackert! Lite Sherlock över den bilden eller Robin Hood eller Avalon:-)
SvaraRaderaBeautiful, misty landscape!
SvaraRaderaDimma i morse me när jag åkte hem från jobbet :)
SvaraRaderaFin bild!
Kramis
Nice composition, and a well-captured atmosphere.
SvaraRaderaDette var nydelig, skodden bare ligger lavt over marka.
SvaraRaderaLekkert :)
Sååå himla vacker bild.
SvaraRaderaLjuvlig bild. Kramisar Tina
SvaraRadera