07 september 2013

Early morning






12 kommentarer:

  1. Dimman lägger sig ner mot marken. Tjusigt s/v foto!

    SvaraRadera
  2. Herlig komponert bilde som er perfekt i B&W!

    SvaraRadera
  3. Den bilden var helt underbar!!!!

    SvaraRadera
  4. Lovely, peaceful scene. Beautiful!

    SvaraRadera
  5. Very lovely photo with a mystical touch!

    SvaraRadera
  6. Vackert! Lite Sherlock över den bilden eller Robin Hood eller Avalon:-)

    SvaraRadera
  7. Dimma i morse me när jag åkte hem från jobbet :)
    Fin bild!
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Nice composition, and a well-captured atmosphere.

    SvaraRadera
  9. Dette var nydelig, skodden bare ligger lavt over marka.
    Lekkert :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)