04 augusti 2013

Släktträff





Det var en gång två systrar som sökte sina rötter.




Det började bra med vackert väder på ett fint ställe...




...och slutade så här!




Finsk humor!;)



Nej, vet du vad, jag har varit på utflykt hela dagen så nu ska jag titta på film med Julia istället!
Det här får vänta...




3 kommentarer:

  1. Hahaha! Men tack iaf för aptitretaren;-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder du har hittat då, perkele :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Min fina syster (igen;)!!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)