![]() |
Vem har lagt alla galgar där?! |
Hej, jag är här nu! Mystiskt, tänk att jag bara kan försvinna så där!;)
Okej idag blev det halvdag på jobbet så jag fick lite tid över! Snart kommer jag och mina medarbetare få vara med om en spökvandring på ett slott, buuuuuu!
Fler mystiska fönster-----Klick!


Hoppas du kan sova i natt ;-))
SvaraRaderaAj, aj, det verkar spännande i överkant!
SvaraRaderaMystiska galgar med andra ord. Ha det nu kul på spökvandringen och bli inte alltför rädd för de mystiska varelser som eventuellt kan dyka upp.
SvaraRaderaLäskigt!
SvaraRaderaJa vem har lagt dem där? Kanske är det slotts frun som går igen..hon provar dagens kläder o mannekängar hela nätterna..
SvaraRaderaTja periodaren!
SvaraRaderaKul med alla dessa galger i det fina fönstret - mystiskt som bara den;-)
Tja, de har väl bestämt sig för att "hänga" tillsammans där i fönstret ;0P
SvaraRaderaOch vem snodde kläderna????
SvaraRaderaDet både låter och ser en aning mystiskt ut.
SvaraRaderaTrodde kanske först att det var spökena som hade ledig dag, och tagit på sig "civila läder". Men sen läste jag att spökvandringen var senare. Mystiskt i vart fall.
SvaraRaderaPS Länken till min mystiska bild fanns inne i kommentaren.
Hmmm. Garderobsstädning hos spöken?
SvaraRaderaLäcker bild! Men galgar... hrm. De kan vara mina, jag har aldrig så det räcker!
SvaraRaderaFINT fönster och verkligen mystiskt med alla galgar.. :)
SvaraRaderaHoppas att du har en härlig söndag <3 Jennie
Läckert foto!
SvaraRaderaFint foto och hoppas att du får reda på mystiken där.
SvaraRaderaVilket vackert fönster! Och vad GÖR alla galgar där? Mystiskt...
SvaraRadera