30 augusti 2013

Mystiskt


Vem har lagt alla galgar där?!

 

Hej, jag är här nu! Mystiskt, tänk att jag bara kan försvinna så där!;)
Okej idag blev det halvdag på jobbet så jag fick lite tid över! Snart kommer jag och mina medarbetare få vara med om en spökvandring på ett slott, buuuuuu!

Fler mystiska fönster-----Klick!



16 kommentarer:

  1. Aj, aj, det verkar spännande i överkant!

    SvaraRadera
  2. Mystiska galgar med andra ord. Ha det nu kul på spökvandringen och bli inte alltför rädd för de mystiska varelser som eventuellt kan dyka upp.

    SvaraRadera
  3. Ja vem har lagt dem där? Kanske är det slotts frun som går igen..hon provar dagens kläder o mannekängar hela nätterna..

    SvaraRadera
  4. Tja periodaren!
    Kul med alla dessa galger i det fina fönstret - mystiskt som bara den;-)

    SvaraRadera
  5. Tja, de har väl bestämt sig för att "hänga" tillsammans där i fönstret ;0P

    SvaraRadera
  6. Det både låter och ser en aning mystiskt ut.

    SvaraRadera
  7. Trodde kanske först att det var spökena som hade ledig dag, och tagit på sig "civila läder". Men sen läste jag att spökvandringen var senare. Mystiskt i vart fall.
    PS Länken till min mystiska bild fanns inne i kommentaren.

    SvaraRadera
  8. Hmmm. Garderobsstädning hos spöken?

    SvaraRadera
  9. Läcker bild! Men galgar... hrm. De kan vara mina, jag har aldrig så det räcker!

    SvaraRadera
  10. FINT fönster och verkligen mystiskt med alla galgar.. :)
    Hoppas att du har en härlig söndag <3 Jennie

    SvaraRadera
  11. Fint foto och hoppas att du får reda på mystiken där.

    SvaraRadera
  12. Vilket vackert fönster! Och vad GÖR alla galgar där? Mystiskt...

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)