Fortsätt med ditt reportage. Vackert är ju bara förnamnet. Å internet verkar du ju också fortfarande ha tillgång till:-)
Vilken härlig kväll vi hade!
Oj så tjusigt!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Fortsätt med ditt reportage. Vackert är ju bara förnamnet. Å internet verkar du ju också fortfarande ha tillgång till:-)
SvaraRaderaVilken härlig kväll vi hade!
SvaraRaderaOj så tjusigt!
SvaraRadera