26 juli 2013
Från en säng
Jag vet, jag lovade, därför blir det ett inlägg nu...
...men det blir inte längre än så här för jag har
efter starten kl 13 igår sammanlagt sovit ca 2 timmar...tror jag!
Behöver min skönhetssömn, det blir släktträff imorgon!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)