08 juni 2013

Tree



För några år sedan gick en gren av och föll ned på telefonledningen! 
Nu ser trädet ut som att den skulle gå mitt itu!





9 kommentarer:

  1. The poor tree! But it certainly creates an interesting shape!

    SvaraRadera
  2. Haha, det var ett häftigt träd! Ser dock lite missbildat ut, men på ett coolt sätt. :)

    SvaraRadera
  3. Flott B&W bilde, herlig edit!

    SvaraRadera
  4. Bright, shadowy and interesting!

    SvaraRadera
  5. Vilken fantastisk bild på trädet som ser minst sagt konstigt ut. Ett tvåvåningsträd liksom - men vackert är det!

    SvaraRadera
  6. Flott tre, men det er ikke noe særlig at det ser ut til å dele seg.
    Bildet ble jo fint, men...
    Ha en god kveld.
    Mormor

    SvaraRadera
  7. ja, det ser ju lite lustigt ut. Fin bild. :)

    SvaraRadera
  8. Great weather! Everything's so bright and sharp.

    SvaraRadera
  9. What a great shot! It's hard to believe that tree is able to stand up with a shape like that.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)