10 juni 2013

Skylt



Det var ett tag sedan jag var med i Måndagstemat men nu är det dags igen!

Det kanske inte så spännande med en älgskylt! Det som är lite roligt med den, är att under sitter en P-skylt (sticker fram lite grann) och någon har roat sig med att hänga över en annan! Nu är det parkeringsplats för älgar!:)

Fler bilder på temat Skylt ----- Klick!



9 kommentarer:

  1. Ja - men, kan elgen lese da??
    Flott bilde.
    Ha en fin dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/06/10/ett-eller-flere/

    SvaraRadera
  2. Med P skylt under fick skylten en annan innebörd...
    kul !

    SvaraRadera
  3. Aha, så det är egentligen en parkeringsplats, haha!!

    SvaraRadera
  4. parkeringsplats för älgar :)
    vilka fina "flytande" bilder du visar upp
    kramar

    SvaraRadera
  5. Parkeringsplats för älgar, Haha. :)

    SvaraRadera
  6. Inte illa ;) Själv tänkte jag att det finns älgar i skogen :)

    SvaraRadera
  7. Skal de nu også parkeres ;-)
    Men et fint skilt ;-)

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Undrar hur många älgar som har parkerat där. Nu förstår dom ju iaf skylten;-)

    SvaraRadera
  9. Ha, ha klart att älgar måste ha en parkeringsplats, eller?? kramisar Tina

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)