Det var ett tag sedan jag var med i Måndagstemat men nu är det dags igen!
Det kanske inte så spännande med en älgskylt! Det som är lite roligt med den, är att under sitter en P-skylt (sticker fram lite grann) och någon har roat sig med att hänga över en annan! Nu är det parkeringsplats för älgar!:)
Fler bilder på temat Skylt -----
Klick!
Ja - men, kan elgen lese da??
SvaraRaderaFlott bilde.
Ha en fin dag.
Mormor
http://www.starbear.no/mormor/2013/06/10/ett-eller-flere/
Med P skylt under fick skylten en annan innebörd...
SvaraRaderakul !
Aha, så det är egentligen en parkeringsplats, haha!!
SvaraRaderaparkeringsplats för älgar :)
SvaraRaderavilka fina "flytande" bilder du visar upp
kramar
Parkeringsplats för älgar, Haha. :)
SvaraRaderaInte illa ;) Själv tänkte jag att det finns älgar i skogen :)
SvaraRaderaSkal de nu også parkeres ;-)
SvaraRaderaMen et fint skilt ;-)
Hahaha! Undrar hur många älgar som har parkerat där. Nu förstår dom ju iaf skylten;-)
SvaraRaderaHa, ha klart att älgar måste ha en parkeringsplats, eller?? kramisar Tina
SvaraRadera