08 juni 2013

Lördagkväll


Till vänster - fyra ljusstakar på en bricka på en buffé och ljusen är slut!
Det är nog dags att få upp något på väggen där...


Rakt fram - Terminator 3 (tror jag det var), grabbarna är nöjda!


Till höger - fönstersmyg med kudde = kattkudde och Marimekkoskål, används inte så flitigt nu så den kan jag städa bort...kudden alltså!


Jag har det bra som du kanske förstår! Här sitter jag, min lilla dator, ett glas rosé och äntligen har jag tid att i lugn och hälsa på hos dig...och hos dig...och kanske någon ny!:)
Ha en trevlig kväll, det har jag!
Julia? Julia har det också bra, är med klasskompisarna vid badstranden. De har grillat hamburgare och maschmallows och lekt massa lekar!:)

6 kommentarer:

  1. Var du lite rastlös igår :)

    SvaraRadera
  2. Mysiga och lite romantiska bilder.Jag fann inte din fototriss. kanske deltar du inte den här veckan. Ha en fin söndag och tack för besök hos mig.

    SvaraRadera
  3. vilka fina bilder :) och låter jättemysigt
    kramar

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Men film?? När det var bröllop? Fy på dig! ;)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)