26 maj 2013

Så här ser det ut där jag är...





Vilken underbar dag! Dagen startades med att sonen gräddade våfflor på vår uteplats på kullen!Solen värmde och min ena arm och mitt ena ben blev lite rött...
Förgätmigej i blått och vitt blommar för fullt! Rabarbern växer så den knakar och blommorna håller på att slå ut!
En underbar dag som övergick till lite mer mulet, jag tog en promenad och lite senare det också lite regn!

Vill du se hur det ser ut i övriga landet-----Klick!



12 kommentarer:

  1. Härlig och fin triss!
    Mittbilden blir min favorit.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder!
    Här har vädret varit växlande men dagen har varit bra trots det! :)

    SvaraRadera
  3. Åhh, vilka härliga bilder! Rabarbern växer här med, snart dags för sommarens första paj!

    SvaraRadera
  4. Rabarber växer nästan så det knakar! Häftiga bilder!

    SvaraRadera
  5. Härligt med frukost ute! Lite röd blev jag igår (söndag) då jag satt ute och läste en spännande bok! Somriga bilder!

    SvaraRadera
  6. Härliga somriga bilder! Riktigt vackert. Å att få våfflor serverade ute i det fria är ju ren helglyx:-)

    SvaraRadera
  7. Du verkar ha haft en kanondag, jättefina bilder!

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder som illustrerar din fina dag.

    SvaraRadera
  9. Våfflor hör sommaren till för mig och så rabarberpaj under våren/försommaren när rabarbern är ung och spröd.

    SvaraRadera
  10. Det händer saker i naturer hos dig med. En fin triss blev det också.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)