Vilken underbar dag! Dagen startades med att sonen gräddade våfflor på vår uteplats på kullen!Solen värmde och min ena arm och mitt ena ben blev lite rött...
Förgätmigej i blått och vitt blommar för fullt! Rabarbern växer så den knakar och blommorna håller på att slå ut!
En underbar dag som övergick till lite mer mulet, jag tog en promenad och lite senare det också lite regn!
Vill du se hur det ser ut i övriga landet-----
Klick!
Härlig och fin triss!
SvaraRaderaMittbilden blir min favorit.
Ha en fin kväll!
Jättefin triss!
SvaraRaderaVilka underbara bilder!
SvaraRaderaHär har vädret varit växlande men dagen har varit bra trots det! :)
Åhh, vilka härliga bilder! Rabarbern växer här med, snart dags för sommarens första paj!
SvaraRaderaRabarber växer nästan så det knakar! Häftiga bilder!
SvaraRaderaJättefina bilder =)
SvaraRaderaHärligt med frukost ute! Lite röd blev jag igår (söndag) då jag satt ute och läste en spännande bok! Somriga bilder!
SvaraRaderaHärliga somriga bilder! Riktigt vackert. Å att få våfflor serverade ute i det fria är ju ren helglyx:-)
SvaraRaderaDu verkar ha haft en kanondag, jättefina bilder!
SvaraRaderaUnderbara bilder som illustrerar din fina dag.
SvaraRaderaVåfflor hör sommaren till för mig och så rabarberpaj under våren/försommaren när rabarbern är ung och spröd.
SvaraRaderaDet händer saker i naturer hos dig med. En fin triss blev det också.
SvaraRadera