24 april 2013

Tryck, tryck inte!


Hej, såg du mitt inlägg i måndags??
Inte jag heller för jag glömde trycka på en viktig knapp - publicera!
Nåja, nu är jag här igen och det som var i helgen börjar bli historia med tanke på allt nytt som händer varje dag! Jag vill i alla fall visa den fina dukningen som födelsedagsbarnet hade skapat! Det var en jättetrevlig fest och supergod mat! Vi var vakna till klockan tre...du förstår att det tar tid att återhämta sig! Söndagen gick i slappartecken, och jag gjorde vårens första avtryck i hammocken!:)


Jag har sett att jag fått en ny följare!:) Välkommen home2tiny!!
Välkommen till mig själv också...där råkade jag trycka på en knapp för mycket!


Hört på TV idag:

Du väljer inte hur du ska dö men du väljer hur du lever


Tänkvärt, att försöka göra det bästa av dagen. Det är klart är man sjuk så är det inte alltid lätt och man ser inte alltid ljust på tillvaron men tror det går lättare om man tänker att det kommer en dag då det kommer att kännas bättre... Sedan finns det sjukdomar som inte går att bota...äh, nu trasslar jag bara in mig...

Kram


3 kommentarer:

BP sa...

Vilken vacker och klassisk dukning. Gillas!
Å visst ska man kunna välja hur man vill leva. Å med liiiite tur kan jag kanske t o m välja hur jag vill dö, men det är förhoppningsvis ett tag dit...

Diana sa...

Åh vad vackert det är! Det är inte alltid så lätt det där med att publicera... bloggen är lite väl känslig ibland. ;)

ansepanse sa...

jättevacker dukning :)
nej, det är inte alltid lätt att leva med kroniska sjukdomar men livet blir ju inte bättre om man inte ändå alltid försöker att göra det bästa av det
kramar