15 april 2013

Kalorier


Nu när jag kommit igång så kan jag ju vara med i Måndagstema också! Vet aldrig när det blir uppehåll igen...
Kalorier vill hon ha och här kommer en sommardrink från mig! Visst längtar man lite mer nu?!:)

Fler kalorier---Klick!

10 kommentarer:

  1. Tar gjerne i mot de lekre kaloriene der.
    Flott mandag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/04/15/de-kaloriene-du/

    SvaraRadera
  2. Ja så mangler vi bare sommer :-) Den ser indbydende ud :-)

    SvaraRadera
  3. Åh..smultron ger sommarfeeling, det vill vi ha nu! Kalorier är aldrig svårt att få i sig tyvärr...

    SvaraRadera
  4. Ser inte ut att va så farligt mycket kalorier i den sommardrinken,gott!!

    SvaraRadera
  5. Här var det frågan vad jag längtar efter - sommaren eller drinken. Tror nog att jag just nu tar drinken efter a day of hell på jobbet;-)

    SvaraRadera
  6. Undrar vad som kommer först i år drinken eller sommaren med den här takten på våren.
    ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. Ser forfriskende ut! Og sommeren kommer... -Margit-

    SvaraRadera
  8. Ja en drink på sommaren smakar bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  9. En sommerdrink hørtes skikkelig forlokkende ut nå..:0) Snart er sommeren her ;0)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)