16 april 2013

Hemmaspa


Saltskrubb från Saponi


Nu har jag beställt saltskrubb till butiken! Naturligtvis måste jag testa...så jag vet vad jag ska säga till kunderna!:) Man måste gnugga den lite först så den mjuknar. Det blir en mjuk och lite oljig känsla efteråt och det doftar som man har varit på spa! Ska absolut använda den en gång i veckan, vilken fantastisk solbränna i sommar! Jag ska nog köpa bodylotion och handkräm också men väntar till vi har fått proverna på dem...för det hade dem missat att skicka med...eller det var väl mitt fel, jag sa inte till dem att skicka med (jag trodde de gjorde det automatiskt när man beställde nya produkter)!

5 kommentarer:

  1. De lät spännande!
    Gillar ju och testa nya saker :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart du måste testa produkterna först;-) I det här fallet är det ju drömläge att vara försökskanin för en gångs skull!

    SvaraRadera
  3. Kan du inte skicka några burkar åt mig med så kan jag hjälpa dig att testa. ;)

    SvaraRadera
  4. Verkar spännande, hade gärna varit försökskanin. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Mmmm, doftar som man varit på spa, jo jag tackar jag :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)