Tar gjerne i mot de lekre kaloriene der.Flott mandag.Mormorhttp://www.starbear.no/mormor/2013/04/15/de-kaloriene-du/
Ja så mangler vi bare sommer :-) Den ser indbydende ud :-)
Åh..smultron ger sommarfeeling, det vill vi ha nu! Kalorier är aldrig svårt att få i sig tyvärr...
Gott...Vårkram Kakan
Ser inte ut att va så farligt mycket kalorier i den sommardrinken,gott!!
Här var det frågan vad jag längtar efter - sommaren eller drinken. Tror nog att jag just nu tar drinken efter a day of hell på jobbet;-)
Undrar vad som kommer först i år drinken eller sommaren med den här takten på våren.ha en fin veckaKram Meta
Ser forfriskende ut! Og sommeren kommer... -Margit-
Ja en drink på sommaren smakar bäst!Kram
En sommerdrink hørtes skikkelig forlokkende ut nå..:0) Snart er sommeren her ;0)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Tar gjerne i mot de lekre kaloriene der.
SvaraRaderaFlott mandag.
Mormor
http://www.starbear.no/mormor/2013/04/15/de-kaloriene-du/
Ja så mangler vi bare sommer :-) Den ser indbydende ud :-)
SvaraRaderaÅh..smultron ger sommarfeeling, det vill vi ha nu! Kalorier är aldrig svårt att få i sig tyvärr...
SvaraRaderaGott...
SvaraRaderaVårkram Kakan
Ser inte ut att va så farligt mycket kalorier i den sommardrinken,gott!!
SvaraRaderaHär var det frågan vad jag längtar efter - sommaren eller drinken. Tror nog att jag just nu tar drinken efter a day of hell på jobbet;-)
SvaraRaderaUndrar vad som kommer först i år drinken eller sommaren med den här takten på våren.
SvaraRaderaha en fin vecka
Kram Meta
Ser forfriskende ut! Og sommeren kommer... -Margit-
SvaraRaderaJa en drink på sommaren smakar bäst!
SvaraRaderaKram
En sommerdrink hørtes skikkelig forlokkende ut nå..:0) Snart er sommeren her ;0)
SvaraRadera