06 april 2013

Firardag!


Godmorgon! Står i startgroparna för min färd till jobbet! Efter det åker min man och jag till Linköping för att fira en 50-åring! Jag får väl skåla extra mycket för min kollega/vän fyller 60 idag, men hon har åkt till London! Ha en skön helg...vi kanske ses imorgon! Kram

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! Bra knäptt Kicki!
    Ha det så roligt på kalaset!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade en toppenkväll i Linköping. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Hoppas du haft en toppenhelg !!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt var kanonbra i helgen!!
    Ha en fin vecka Kicki!
    Kraaam

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)