Godmorgon! Står i startgroparna för min färd till jobbet! Efter det åker min man och jag till Linköping för att fira en 50-åring! Jag får väl skåla extra mycket för min kollega/vän fyller 60 idag, men hon har åkt till London! Ha en skön helg...vi kanske ses imorgon! Kram
Vilken härlig bild! Bra knäptt Kicki!
SvaraRaderaHa det så roligt på kalaset!
Ha en underbar lördag.
SvaraRaderaHoppas ni hade en toppenkväll i Linköping. Kramisar Tina
SvaraRaderaHoppas du haft en toppenhelg !!!
SvaraRaderaHoppas allt var kanonbra i helgen!!
SvaraRaderaHa en fin vecka Kicki!
Kraaam