Hej! Jag har varit lite osynlig ett tag... Dels var jag trött...ja, jag vet, man ska väl vara pigg efter ett spa, jag vet! Internet har krånglat, har inte kommenterat och jag tappade lusten helt enkelt...och då tänkte jag att jag s k i t e r i alla fotouppdrag, optiskt verkar svårt, och då...gjorde jag inte det!!:)
Få se om jag lyckas få med mitt fönsteruppdrag den här veckan!:)
Fotot är från vår morgon-upp-piggande-promenad i Sätra Brunn.
Fler optiska fönster...som alltid-----Klick!




En flott B&W komposisjon! Flott fotoarbeide!
SvaraRaderaThe mirror creates an interesting snapshot of the landscape!
SvaraRaderaOch titta, där går det någon i kylan. Kul att du ändå lämnade ett bidrag till Veckans fönster, trots trötthet.
SvaraRaderaRolig tolkning med spegeln. :)
Jag tror att vi är många som är lite less just nu. Det är nog det "eviga vintern" som tar ner humöret och orken!
SvaraRaderaSpännande bild som visar vad annorlunda en plats kan vara om man bara vänder sig om!
Snyggt!
Very fun photo!
SvaraRaderaDu har haft samma tänk som Pysselfarmor - kreativt och skitbra ju!
SvaraRaderaHoppas orken och lusten att blogga har kommit tillbaka för att stanna!
Ha ha BP hann före mig ....samma tänk! ;-)
SvaraRaderaSätra Brunn är fint!
Hur bra som helst, gillar också att fota i de där speglarna, blir en ganska häftig effekt mot bakgrunden :0)
SvaraRaderaWOW! What a cool shot. I the capture both in black and white and in color. The side view mirror is great. genie
SvaraRaderaCriativo clique, o uso do retrovisor muda o contexto! Beijos!
SvaraRaderaKreativ och fin lösning i din bild! Väntade mig egentligen en tredje bild med "synvillan" svartvitt i spegeln och färg runt om (eller tvärtom). :-)
SvaraRaderaSuch a good photo! Perfect focus.
SvaraRaderaBlev en läcker bild på några fönster via en spegel, det gäller att ta bilden med rätt vinkel. Ungefär samma vinterlandskap som Pysselfarmor visade upp i sin spegelbild. Snyggt foto. :-)
SvaraRaderaEn gammal hederlig trafikspegel är ju som gjuten till det har temat.
SvaraRaderaOh my this is brilliant I am a massive fan of mirror photography. I was wondering if maybe you might like to link this into my meme; The Human Condition, it would fit into the concept so perfectly
SvaraRaderaMollyxxx
hm, med tanke på ditt humör så blev resultatet bra. :)
SvaraRaderaInteresting shot!!!
SvaraRaderaGreat shot! It works really well in b&w, but I think the colour version is my favourite!
SvaraRadera