12 januari 2013

Restaurant


A french restaurant in a small city of Sweden!


Nu har vi ätit gott, grillat kött och korvspett på vedkorgen (R gjorde det), och avslutat med 
Julias fantastiska efterrätt! Det är som vi varit på restaurang, en bra sådan!:)



6 kommentarer:

  1. Coolt! Hur många var ni;-)

    SvaraRadera
  2. Härligt!

    Sv: Fattar inte ja heller! Tror att ja har nåt sorts alter ego som är en superkvinna eller nåt.. Va synd att hon alltid kommer fram när ja är borta, skulle va trevligt att träffa henne! =)

    SvaraRadera
  3. Um lugar encantador, cheio de detalhes. Um abraço!

    SvaraRadera
  4. A delightful place! I love the shine on the glassware.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)