great bw pic! :)
Coolt! Hur många var ni;-)
Nämen vad nice!
Härligt!Sv: Fattar inte ja heller! Tror att ja har nåt sorts alter ego som är en superkvinna eller nåt.. Va synd att hon alltid kommer fram när ja är borta, skulle va trevligt att träffa henne! =)
Um lugar encantador, cheio de detalhes. Um abraço!
A delightful place! I love the shine on the glassware.
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
great bw pic! :)
SvaraRaderaCoolt! Hur många var ni;-)
SvaraRaderaNämen vad nice!
SvaraRaderaHärligt!
SvaraRaderaSv: Fattar inte ja heller! Tror att ja har nåt sorts alter ego som är en superkvinna eller nåt.. Va synd att hon alltid kommer fram när ja är borta, skulle va trevligt att träffa henne! =)
Um lugar encantador, cheio de detalhes. Um abraço!
SvaraRaderaA delightful place! I love the shine on the glassware.
SvaraRadera