19 januari 2013

Harbor


Väderrapport idag strax före klockan 9: 
minus 25 grader Celsius...i soluppgång!






Här kommer den, i färg! Jag passerar hamnen på vägen till parkeringen som jag har på lördagar. Jag är glad över att jag tog  med mig kameran för jag var helt enkelt tvungen att göra ett stopp här innan jag körde vidare! Jag fick lite ont i tummen av kylan men det var värt det hela!

Tack för era värmande smickrande kommentarer i förra inlägget...det värmde och gjorde mig nästan generad!

6 kommentarer:

  1. Tack för att du la upp originalbilden! Den är sagolik vacker, väl värd att få frostskador för;-)
    Vi har 17 minusgrader och jag har inte lämnat hemmet.

    SvaraRadera
  2. Beautiful black and white, and exquisite in colour as well. Also, you seem to have caught a sun pillar. Lovely.

    SvaraRadera
  3. A wonderful B&W!
    http://amitaag.blogspot.in/2013/01/polished.html

    SvaraRadera
  4. Vackert! Men fy f-n vad kallt! :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)