18 januari 2013

Filmatiserat


Då var det dags för veckans fönster! Min man tittar på film, Snabba cash, det är det du ser slingra sig runt spröjsen! Utanför fönstret ser du en häck med små snötussar som lyses upp av lampan utanför pannrummet.
Ingen vidare bildkvalité men vad gör det!
Se andra filmatiserade fönster -----> Klick!


Här kommer en extrabild! Jag har varit på mässa och gjort av med massa pengar, dock inte mina, och träffat Ernst som har filmats flera gånger med tanke på alla program han varit med i:)

Det är helt otroligt, jag är längre än Ernst;)


13 kommentarer:

  1. Oj, det var inte dåligt att få en kram av Ernst!

    Och vilken film då, som den slingrar sig där i fönstret. :)

    SvaraRadera
  2. Annorlunda och kul tolkning!

    SvaraRadera
  3. Herregud vilket bidrag!!! Bingo!!!!
    Ja, jag förstår ju makens smak bättre än din egen om man säger så;-)
    Men att du lyckades med att bli plåtad tillsammans med Ernst (som jag inte tål) ger ju 1000 poäng extra - minst!
    Å visst är det kul att spendera andras pengar:-))))))

    PS. F*n vad snygg du är!!! DS.

    SvaraRadera
  4. Hehe, bra bidrag, det är bara fantasin som sätter stopp. Å snygg är du tillsammans med Ernst :0)

    SvaraRadera
  5. Läckert och otroligt kreativt!

    SvaraRadera
  6. Ja men himmel så trevligt..tvbild i fönstret..perfekt..och det bästa av allt Ernst och en söt tjej. MVG till dig (för jag är tokglad i Ernst ska du veta)

    SvaraRadera
  7. Finurlig lösning på veckans tema, och kul med bonusbilden på Ernst K, oavsett vad man nu tycker eller inte tycker om honom. En fena på att sy kuddar är han iaf. :-)

    SvaraRadera
  8. Rolig lösning och vissa vinner i längden :)

    SvaraRadera
  9. Kul att shoppa andras pengar, hehe. :)

    SvaraRadera
  10. Finns det nån bättre shopping än sån shopping? ;) Kul m Ernst!

    SvaraRadera
  11. Jösses, vilken kort karl..... ;-))

    SvaraRadera
  12. Haha, kul att träffa Ernst !

    SvaraRadera
  13. Originell och fin tolkning av temat. Ernst säger jag inget om, så har jag inget sagt. :-)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)