26 januari 2013

Cottage



Labbi kallas denna lilla raststuga!



10 kommentarer:

  1. What a cute little place! I love your snowy shot.

    SvaraRadera
  2. åh vad vackert :)
    en fin helg till dig
    kramar

    SvaraRadera
  3. A lovely capture in B&W, Kicki:)
    http://amitaag.blogspot.in/2013/01/inside-cellular-jail-2.html

    SvaraRadera
  4. Lindo demais os tons e formas, adorei! Beijos!

    SvaraRadera
  5. Kanoooon bild! Du är riktigt duktig på det där med svart/vit. Du är en av få som lyckats med att få mig att gilla denna variant - svart/vit alltså. Är annars en "färgbild"-människa som du vet!

    SvaraRadera
  6. Intressant! Ett ord jag aldrig hört, men jag googlade på det: ett övernattningsställe för smeder. Vacker bild som gör sig bra i s/v.

    SvaraRadera
  7. Beautiful composition, and lovely light.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)