Fint! Batman började samla på bloggaglöggen när den kom men det fick ge vika för absolutsamlingen istället.
Men så fint! älskar att bilden ser gammal och sliten ut. Om du vill se hur det ser ut hemma hos mig är det bara att kika in på min blogg! ^^ ha en fin dag!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Fint! Batman började samla på bloggaglöggen när den kom men det fick ge vika för absolutsamlingen istället.
SvaraRaderaMen så fint! älskar att bilden ser gammal och sliten ut. Om du vill se hur det ser ut hemma hos mig är det bara att kika in på min blogg! ^^ ha en fin dag!
SvaraRadera