04 december 2012

Det börjar ta form...



Glöggflaskorna står på plats!
Röda julduken ligger på bordet!
Ljuskronan är laddad med nya ljus!
Den traditionella ljusstaken är pyntad med mossa!

Finn ett fel!

Hur ser det ut hemma hos dig?!


2 kommentarer:

  1. Fint! Batman började samla på bloggaglöggen när den kom men det fick ge vika för absolutsamlingen istället.

    SvaraRadera
  2. Men så fint! älskar att bilden ser gammal och sliten ut. Om du vill se hur det ser ut hemma hos mig är det bara att kika in på min blogg! ^^ ha en fin dag!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)