09 november 2012

Tavlan klar!


"Provdocka"
50x60


Min första tavla av tidningsurklipp är klar! Ser du de gula ärtorna, träådringarna, rosorna, hårstrån mm?! En extra inköpt detalj är ett "nät" som jag har limmat på ena halvan. Känner mig faktiskt ganska nöjd och kul var det också, måste nog göra en till!:)

6 kommentarer:

  1. Guuuud va fiiin, vill ha :)
    Tomten är snäll till alla!!! :)

    Väntar på spänning med nästa tavla!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men du skojar!!! Helt otrolig läcker!

    SvaraRadera
  3. Snyggt - häftig blandteknik.
    Jag har målat mycket och målar litet ibland numera...ja jag håller nog på med mesta som man kan skapa med händerna :-)

    Min "huvudblogg" är hantverksbloggen
    http://pysselfarmor.bloggplatsen.se

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)