03 november 2012

Tänd ett ljus...


...och låt det brinna...

5 kommentarer:

  1. Samma text som jag skrev :)

    SvaraRadera
  2. Nämen gjorde du syster, tänkte lika!!

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt! Jag är lite för nojjig för att ha stearinljus, men det är himla snyggt.

    SvaraRadera
  4. mm, vi hade också tända levande ljus igårkväll, lite extra för mormor och våra änglahundar
    kramar

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker bild!
    Hoppas att allt är toppen! Hinner inte springa runt mitt i veckorna för tillfället så helgen är ett måste att besöka alla fina bloggvänner ♥
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)