...waiting for my son!
Det gick ju bra igår! Över fem timmar var vi borta, Filip hittade skor och Julia var med som smakråd! Vi var till pappas/morfars grav och tände ett varsitt ljus. På hemvägen blev vi stående en halvtimme på motorvägen för en bil hade kört i diket! Vi satt och skrattade åt alla tokiga bilder som J tog med min mobil!
Idag går dagen i Julias tecken! Det är ju fortfarande höstlov och jag göra precis allt som Julia vill göra! Nu till exempel sitter vi och tittar på X-Factor, eller Max Factor som jag brukar säga!:)


Herlig og kreativ komposisjon og valget av B&W er jo helt perfekt!
SvaraRaderaToppers!
Ha en flott lørdag!
Fine composition. Cars are so full of fascinating shapes.
SvaraRaderaThe sharp light from the window really focuses the eye on the car interior.
SvaraRaderaMollyxxx
Cool! Sometimes is not boring to wait.
SvaraRaderaHa en underbar fortsättning på lördagen. Kramen
SvaraRaderaMax Factor var ju ett bättre namn... Hihi! ;-))))
SvaraRaderaKram M
Jag kan inte bilar, men den ser välstädad ut i alla fall. :)
SvaraRaderaTøfft ... artig komponert!
SvaraRaderaIrene
Beautiful light. Your car interior looks so good in B&W.
SvaraRaderaThanks for your visit :)
Interessante o conceito...temos mesmo a impressão de que a porta se abrirá a qualquer instante! Um abraço!
SvaraRaderaO mirante da imagem