Samma text som jag skrev :)
Nämen gjorde du syster, tänkte lika!!
Vad mysigt! Jag är lite för nojjig för att ha stearinljus, men det är himla snyggt.
mm, vi hade också tända levande ljus igårkväll, lite extra för mormor och våra änglahundarkramar
Vilken vacker bild! Hoppas att allt är toppen! Hinner inte springa runt mitt i veckorna för tillfället så helgen är ett måste att besöka alla fina bloggvänner ♥Kram
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Samma text som jag skrev :)
SvaraRaderaNämen gjorde du syster, tänkte lika!!
SvaraRaderaVad mysigt! Jag är lite för nojjig för att ha stearinljus, men det är himla snyggt.
SvaraRaderamm, vi hade också tända levande ljus igårkväll, lite extra för mormor och våra änglahundar
SvaraRaderakramar
Vilken vacker bild!
SvaraRaderaHoppas att allt är toppen! Hinner inte springa runt mitt i veckorna för tillfället så helgen är ett måste att besöka alla fina bloggvänner ♥
Kram