Kjempe fint svart/hvitt bilde!Ønsker deg en fortsatt fin helg! Klem Vivi
Fint med svartvita bilder!
Ett mycket vacker svart-vitt foto!
Veldig fin B&W komposisjon!Ønsker deg ei flott helg!
jättevackert :)och ett sådant där fönster som du skrev om i förra inlägget skulle jag också vilja ha :)kramar
great shot! thanks for stopping by :)
Beautiful, beautiful lighting!
a lovely soft image...wonderful detail in the grass. I do hope you will join me and many others in creating a gratitude word quilt this year...information about the quilt and how to participate is at the top of my blog:-)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Kjempe fint svart/hvitt bilde!
SvaraRaderaØnsker deg en fortsatt fin helg!
Klem Vivi
Fint med svartvita bilder!
SvaraRaderaEtt mycket vacker svart-vitt foto!
SvaraRaderaVeldig fin B&W komposisjon!
SvaraRaderaØnsker deg ei flott helg!
jättevackert :)
SvaraRaderaoch ett sådant där fönster som du skrev om i förra inlägget skulle jag också vilja ha :)
kramar
great shot! thanks for stopping by :)
SvaraRaderaBeautiful, beautiful lighting!
SvaraRaderaa lovely soft image...wonderful detail in the grass. I do hope you will join me and many others in creating a gratitude word quilt this year...information about the quilt and how to participate is at the top of my blog:-)
SvaraRadera