10 november 2012

Straw...


...a little bit frosty!


Det var i igår morse det, och det var kallt men vackert!
 Idag är det mildare och regnigt! 
Vad roligt att vädret kan vara så varierande:)
Fler svartvita bilder hittar du på



8 kommentarer:

  1. Kjempe fint svart/hvitt bilde!

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    Klem Vivi

    SvaraRadera
  2. Ett mycket vacker svart-vitt foto!

    SvaraRadera
  3. Veldig fin B&W komposisjon!
    Ønsker deg ei flott helg!

    SvaraRadera
  4. jättevackert :)
    och ett sådant där fönster som du skrev om i förra inlägget skulle jag också vilja ha :)
    kramar

    SvaraRadera
  5. great shot! thanks for stopping by :)

    SvaraRadera
  6. a lovely soft image...wonderful detail in the grass. I do hope you will join me and many others in creating a gratitude word quilt this year...information about the quilt and how to participate is at the top of my blog:-)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)