03 november 2012

In my car...


...waiting for my son!






Det gick ju bra igår! Över fem timmar var vi borta, Filip hittade skor och Julia var med som smakråd! Vi var till pappas/morfars grav och tände ett varsitt ljus. På hemvägen blev vi stående en halvtimme på motorvägen för en bil hade kört i diket! Vi satt och skrattade åt alla tokiga bilder som J tog med min mobil!

Idag går dagen i Julias tecken! Det är ju fortfarande höstlov och jag göra precis allt som Julia vill göra! Nu till exempel sitter vi och tittar på X-Factor, eller Max Factor som jag brukar säga!:)

10 kommentarer:

  1. Herlig og kreativ komposisjon og valget av B&W er jo helt perfekt!
    Toppers!
    Ha en flott lørdag!

    SvaraRadera
  2. Fine composition. Cars are so full of fascinating shapes.

    SvaraRadera
  3. The sharp light from the window really focuses the eye on the car interior.

    Mollyxxx

    SvaraRadera
  4. Cool! Sometimes is not boring to wait.

    SvaraRadera
  5. Ha en underbar fortsättning på lördagen. Kramen

    SvaraRadera
  6. Max Factor var ju ett bättre namn... Hihi! ;-))))

    Kram M

    SvaraRadera
  7. Jag kan inte bilar, men den ser välstädad ut i alla fall. :)

    SvaraRadera
  8. Tøfft ... artig komponert!

    Irene

    SvaraRadera
  9. Beautiful light. Your car interior looks so good in B&W.
    Thanks for your visit :)

    SvaraRadera
  10. Interessante o conceito...temos mesmo a impressão de que a porta se abrirá a qualquer instante! Um abraço!

    O mirante da imagem

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)