15 november 2012

Gubben i lådan!


Kom hem sent igår för vi hade klubbkväll på jobbet! För ett halvår sedan var Ernst med oss och nu har han landat hemma hos mig! Tack systeryster för den presenten, ska bläddra i den imorgon på min lediga dag!:)

2 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)