12 oktober 2012

Window


The Weekend in Black and White

 Veckans fönster!

Veckans fönster är valfritt den här veckan. Jag fotade ett fönster som inte blivit renoverat på ett tag! 
Det fina med fönstret är kvällsljuset som speglar sig i glasen! 

Två helt nya fotoutmaningar på en och samma gång!:)



16 kommentarer:

  1. Ett foto som jag gillar mycket.

    SvaraRadera
  2. Gammalt vackert fönster och en gammal putsad vägg. Patina är alltid det vackraste!

    SvaraRadera
  3. Den här bilden passar utmärkt i svart-vitt...vackert.
    Hmmmm har du aldrig varit med på Veckans fönster?

    SvaraRadera
  4. Vakkert gammelt vindu,- det har jeg sans for! Flott bidrag!
    :)

    SvaraRadera
  5. Härligt blänk i fönstret!

    Och så frå jag hälsa dig hjärtligt välkommen till Veckans fönster! Ser fram emot fler bidrag från dig. :)

    SvaraRadera
  6. Beautiful! I love the texture in the wall, and the reflection in the window.

    SvaraRadera
  7. Mycket vackert i sin skruttighet...

    SvaraRadera
  8. jeg elsker gamle bygningsdetaljer, dette var flott!
    Hilsen Photo by Ingun

    SvaraRadera
  9. Det enkla kan bli hur spännande som helst tack vare speglingarna.
    Görs sig bra i s/v!

    SvaraRadera
  10. Beautiful composition for b&w!

    SvaraRadera
  11. Fin bild, speglingarna är vackra.

    SvaraRadera
  12. Vilken fin "premiärbild". Den gör sig verkligen bra i svartvitt, speciellt med de fina speglingarna av kvällsljuset!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)