20 oktober 2012

Vilsamt



På vinden är ljudet och luften så annorlunda, det är som om allt står helt stilla!
Det gör mig lugn och harmonisk...
Jag väcks av ett knastrande under fötterna - torkad fladdermusbajs!!

Nyfiken på fler vilsamma fönster, kika in HÄR!


8 kommentarer:

  1. Nästan lite för spöklikt för att kunna vara riktigt vilsamt där.
    Men bilden är väldigt fin!

    SvaraRadera
  2. Vindar är spännande platser att besöka....men fladdermöss gillar jag inte....

    SvaraRadera
  3. Ser fantastiskt magiskt ut så fladdermusbajset får man ta på köpet.

    SvaraRadera
  4. Det där fönstret går inte av för hackor, vackert som bara den! På bänken kan man säkert filosofera en stund :0)

    SvaraRadera
  5. vacker bild med fladdermusbajset hade jag helst varit utan ;D

    SvaraRadera
  6. Vacker och lite spännande bild...vindar är ju lite spöklika tycker jag!

    SvaraRadera
  7. Jättefint foto. Och bra avslutningstext. Hihi! ;-)

    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)