Nästan lite för spöklikt för att kunna vara riktigt vilsamt där.Men bilden är väldigt fin!
Vindar är spännande platser att besöka....men fladdermöss gillar jag inte....
Ser fantastiskt magiskt ut så fladdermusbajset får man ta på köpet.
Det där fönstret går inte av för hackor, vackert som bara den! På bänken kan man säkert filosofera en stund :0)
vacker bild med fladdermusbajset hade jag helst varit utan ;D
Vacker och lite spännande bild...vindar är ju lite spöklika tycker jag!
Jättefint foto. Och bra avslutningstext. Hihi! ;-)Kram
Fin bild!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Nästan lite för spöklikt för att kunna vara riktigt vilsamt där.
SvaraRaderaMen bilden är väldigt fin!
Vindar är spännande platser att besöka....men fladdermöss gillar jag inte....
SvaraRaderaSer fantastiskt magiskt ut så fladdermusbajset får man ta på köpet.
SvaraRaderaDet där fönstret går inte av för hackor, vackert som bara den! På bänken kan man säkert filosofera en stund :0)
SvaraRaderavacker bild med fladdermusbajset hade jag helst varit utan ;D
SvaraRaderaVacker och lite spännande bild...vindar är ju lite spöklika tycker jag!
SvaraRaderaJättefint foto. Och bra avslutningstext. Hihi! ;-)
SvaraRaderaKram
Fin bild!
SvaraRadera