31 oktober 2012

Scary


 I lördags fotade jag den här bänken, i färg (men var mest och fotade i svartvitt)...


...och ser den här bänken i en svartvit fotoutmaning senare samma dag! Det var Susanne som hade fotat den på torsdagen, två dagar innan! Ibland händer det konstiga saker!


Det var en vacker dag och ankorna lekte tafatt!:)

3 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)