Så fyndigt och häftigt. Gillar verkligen den vissna blomman, den gör sig väldigt bra på bild :0)
Snygg blandad rosa triss. Din vissna rosa blomman blir min favorit. Ha de gott.
Visset kan vara riktigt vackert!
Tänk att en vissen blomma kan vara så vacker. Snygg triss. / Nettan
Tänker som Nettan...så vacker den vissna blomman är! Varför fotograferar jag aldrig dem???!
Kul med sista bilden, hade du inte skrivit vad det var hade jag aldrig kunnat gissa det!!Finfin triss på rosa!Första bilden är min favorit!
Åh, den vissna blomman! :)
Efter barnkalas brukar det infinna sig ett skönt och stilla lugn. Den känslan får jag av din fina triss. De vissnande blommorna symboliserar mamman som äntligen kan pusta ut. ;) Ha en fin kommande vecka!
Vad söt den lilla stekpannan var :)Härlig rosa triss!Ha en fin kväll!
Varma rosa toner! Blomman känns extra finstämd för mig :)
Fin tolkning.Gillar den rosa stekpannan särskilt.Anna-Lena
Tack så mycket. Fin triss du har med :)
Läckert trissat, ministekpannan blir min favorit så söt;-)Ha en bra vecka;-)
Snygg triss, den första är min favorit. =)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Så fyndigt och häftigt. Gillar verkligen den vissna blomman, den gör sig väldigt bra på bild :0)
SvaraRaderaSnygg blandad rosa triss. Din vissna rosa blomman blir min favorit. Ha de gott.
SvaraRaderaVisset kan vara riktigt vackert!
SvaraRaderaTänk att en vissen blomma kan vara så vacker. Snygg triss. / Nettan
SvaraRaderaTänker som Nettan...så vacker den vissna blomman är! Varför fotograferar jag aldrig dem???!
SvaraRaderaKul med sista bilden, hade du inte skrivit vad det var hade jag aldrig kunnat gissa det!!
SvaraRaderaFinfin triss på rosa!
Första bilden är min favorit!
Åh, den vissna blomman! :)
SvaraRaderaEfter barnkalas brukar det infinna sig ett skönt och stilla lugn. Den känslan får jag av din fina triss. De vissnande blommorna symboliserar mamman som äntligen kan pusta ut. ;)
SvaraRaderaHa en fin kommande vecka!
Vad söt den lilla stekpannan var :)
SvaraRaderaHärlig rosa triss!
Ha en fin kväll!
Varma rosa toner! Blomman känns extra finstämd för mig :)
SvaraRaderaVarma rosa toner! Blomman känns extra finstämd för mig :)
SvaraRaderaFin tolkning.
SvaraRaderaGillar den rosa stekpannan särskilt.
Anna-Lena
Tack så mycket. Fin triss du har med :)
SvaraRaderaLäckert trissat, ministekpannan blir min favorit så söt;-)
SvaraRaderaHa en bra vecka;-)
Snygg triss, den första är min favorit. =)
SvaraRadera