27 oktober 2012

River




Fint höstdag idag!


8 kommentarer:

  1. Vakkert bilde, er det en brygge? I elven?
    Ha en deilig lørdagskveld :-)
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Wow så fint du fångat hösten och vattnet. Är det turbinhuset du fotat?? Kul med en "granne". Mvh Susanne

    SvaraRadera
  3. Stilig bilde! B&W gir bildet et flott uttrykk!

    SvaraRadera
  4. Lindo o movimento das águas, parabéns! Um abraço!

    O mirante da imagem

    SvaraRadera
  5. Självklart får du visa min bild bredvid din =). Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  6. Very moody post!!

    wish you a lovely Sunday !

    SvaraRadera
  7. Such beautiful light! Lovely composition.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)